Wednesday, November 12, 2008

My Public Apology

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih

Kepada semua saudara-saudaraku yang saya hormati dan dirahmati Allah S.W.T,
Saya Mohd Rezal bin Zakaria dengan ini ingin memohon ampun dan maaf atas segala ketelanjuran dan kesilapan dari segi pertuturan, tingkahlaku mahupun perbuatan secara sengaja ataupun tidak. Saya juga ingin mohon agar dihalalkan makan minum dan lain-lain saya yang disengajakan ataupun tidak. Jika mana ada sebarang tuntutan termasuk juga sebarang hutang, silalah membuat tuntutan sebelum 24hb November 2008 melalui e-mail ataupun handphone, jikamana belum dihalalkan atau dimaafkan lagi. Saya juga memohon agar saudara-saudara sekalian dapat mendoakan agar saya bejaya menjalankan rukun Islam yang ke-5 dengan selamat dan penuh keiklasan dan tawaduk.
Insha’Allah.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In the name of ALLAH the most gracias and the most compassionate


To all whom I respected and bless by Allah S.W.T,
I, Mohd Rezal bin Zakaria with this would like to seek for forgiveness and apology upon all my wrongdoing and mistake within my words, actions or behavior done purposely or accidental. I would like also to ask for any consumption that I have taken on food or water or others whether accidental or not is forgiven. If in-case that there is any claim to be made, please contact me before the 24th November 2008 via e-mail or hand phone if still it has not been forgiven. I am also requesting as a friend that you will help pray for my success in doing the 5th Principle of Islam with honesty and full submission to God.

Insha’Allah.